Khamis, 22 Mei 2014

WELCOME BACK...

Assalammualaikum...

Fuhhh dah setahun lebih aku tak update ape2 cite kat cni tetibe arini bleh plak tergerak hati aku nak buka blog yang dah lama aku tinggalkan nie..Klu disamakan dengan rumah dah tentu bersawang habis dibuatnya kan..
Arini aku xde ape nak cite sangat..aku cuma bersihkan apa2 yg patut kat cni kirenya cam renovate or kemaskini balik blog ni,
al maklum dah lama sangat xbukak..actually aku ada blog yg lain iaitu http://princessmawarmerah.blogspot.com kalau senang2 bolehla korang melawat blog aku yang 2 yew..Aku ni banyak benda yg nak di tulis cuma masa je yg x mengizinkan sibuk ngan tugas2 seharian aku..kalau ada masa nak juga aku menulis walaupun x sehebat korang sume..kirenya menulis ni macam hobi aku juga la selain mengedit gambar dan juga pergi melancong..
  Panjang plak mukadimah aku oklah nanti ada masa aku tulis lagi daaaa...

JUMPA LAGI..

Tiada ulasan: